Ruka u testu : Sadržaj > Aktivnosti > > > Klasifikacija živih bića > Formiranje rečnika pojmova
Modul : Formiranje rečnika pojmova  [Cycle]
14/07/2010
Datum publikovanja : 
 
Nakon analize svih rezultata, učenici sastavljaju Rečnik pojmova, tako što jezički iskazuju pojedine anatomske osobine životinja, a zatim definišu grupu za koju su ove osobine karakteristične.
Rezime : 
 
Na osnovu pojmova definisanih na prethodnim časovima, formirati rečnik pojmova.
Osnovne tačke programa : 
 
Pisanje rečnika dolazi nakon pravilne klasifikacije, pri čemu učenici jezički iskazuju osobine koje pojedine životinje imaju, a zatim definišu grupu za koju su ove osobine karakteristične.
Cilj : 
 
Jedan čas
Trajanje : 
 
 
Poslednja izmena : 14/07/2010




Materijal : 


Verzije rečnika koje će koristiti učenici na radionici možete  skinuti ovde.

Pdf: REČNIK_Prazan
Pdf: REČNIK_Karakteri


Izvođenje eksperimenta:


Učenici popunjavaju rečnik prema utvrđenim kriterijumima klasifikacije. Nastavnik se sam opredeljuje za broj i izbor pojmova, zavisno od prethodnog nivoa znanja i uzrasta učenika.
 

Produbljivanje problematike:


Na višem uzrastu, od učenika se može zahtevati da koriste i stručnu terminologiju, na primer: antene, ekstremiteti..., ili da pored naziva pojedinih grupa životinja stave i njihova naučna imena (korišćenjem literature, bez obaveze memorisanja ovih naziva).
 

Zapažanje:


Učenici i sami mogu osmisliti načine na koje će u Rečniku predstaviti pojmove usvojene u toku ovog Modula (npr. kombinovanjem ilustracija i pojmova i sl.).
Poslednja izmena : 14/07/2010
Oruđa
© Ruka u testu 2017